Beogradski sajam – Pokretač privrednih dešavanja

img_5780_mTradicija duža od sedam decenija, duh modernog vremena kao i opredeljenje da uvek bude u žiži privrednih dešavanja, učinili su Beogradski sajam najvećom i najuspešnijom sajamskom institucijom u Srbiji i jugoistočnoj Evropi. Posredstvom svojih manifestacija Beogradski sajam je u Beograd i Srbiju “doveo” nebrojeno mnogo svetskih proizvođača iz različitih oblasti i privrednih grana, “predstavio” niz najaktuelnijih tehnologija i proizvoda vrhunskog kvaliteta, a nisu retkost ni svetske premijere.

Vrhunski način organizovanja priredbi i nivo usluga koje pruža omogućili su brojnim manifestacijama da budu primljene u različite ugledne svetske organizacije i asocijacije. Znak Međunarodne unije sajmova – UFI, nose tri velike manifestacije – samovi građevinarstva, tehnike i nameštaja. Sajam automobila član je Međunarodne organizacije proizvođača automobila – OICA, dok se Sajam turizma organizuje po standardima ITTFA – Svetske asocijacije turističkih poslovnih sajmova.

Pored toga što pripada Asocijaciji sajmova jugoistočne Evrope (EASE), Beogradski sajam je i član Centralnoevropske asocijacije sajmova (CEFA).

Beogradski sajam je 1991. osnovao Svetski trgovački centar Beograd, koji je postao član Asocijacije svetskih trgovačkih centara (WTCA). On ima nezamenjivu ulogu u povezivanju najznačajnijih tački međunarodne trgovine u najsavremeniji komunikacijski sistem, a omogućuje i kontakte sa poslovnim ljudima i firmama iz više od 330 gradova članova Asocijacije.

Ne treba zaboraviti ni da je Beogradski sajam poslednjih godina modernizovao većinu hala, a da je i čitav otvoreni prostor potpuno preuređen i pretvoren u savremeno i prijatno “mesto susretanja”, što je i moto ove kuće. Veoma važna “investicija” Beogradskog sajma je stvaranje i negovanje partnerskih odnosa sa izlagačima i posetiocima. Ovo je trajna orjentacija, jer je stav čitavog kolektiva da uspešan biznis čine i stvaraju ljudi, što znači da su u osnovi svakog dobrog posla saradnja i poverenje.